Täällä taasen pitkästä aikaa katsomassa jotta pitäiskö sitä tätä yrittää jatkaa...tehtävä 7. , aloin lukemaan ohjeita ja siihen jäikin...jatka mieluummin jure-syöttöjä. Tähän menee kumminkin aikaa jos/kun ohjeet pitää lukea tarkasti läpi kun ei ole näitä ikinä aikaisemmin joutunut tekemään, joten yritys hyvä 10! :-)
En tiedä muiden tilannetta jotta ovatko omatoimisest jatkaneet tätä, musta tuntuu että minusta ei ole ainakaan tähän kun olen näissä asioissa aikamoinen ummikko....
VastaaPoista