Täällä taasen pitkästä aikaa katsomassa jotta pitäiskö sitä tätä yrittää jatkaa...tehtävä 7. , aloin lukemaan ohjeita ja siihen jäikin...jatka mieluummin jure-syöttöjä. Tähän menee kumminkin aikaa jos/kun ohjeet pitää lukea tarkasti läpi kun ei ole näitä ikinä aikaisemmin joutunut tekemään, joten yritys hyvä 10! :-)