Samoin, tilasin muutaman syötteen mutta eivät onnettomat meinaa pysyä aloillaan, mutta iltapäivällä jatketaan.
Oliko harjoittelusta apua? ;o)
No kyllä oli, mutta siihen se taasen on jäänytkin kuten huomata saattaa ettei täällä ole käytykään :-(
Samoin, tilasin muutaman syötteen mutta eivät onnettomat meinaa pysyä aloillaan, mutta iltapäivällä jatketaan.
VastaaPoistaOliko harjoittelusta apua? ;o)
VastaaPoistaNo kyllä oli, mutta siihen se taasen on jäänytkin kuten huomata saattaa ettei täällä ole käytykään :-(
VastaaPoista