23 asiaa/Tarja H:n blogi
Tervetuloa Tarja Blogiin
Toivottavasti viihdyt!
torstai 18. maaliskuuta 2010
Tehtävien 3 ja 4 epäonnistumien
Jäi tehtävät 3 ja 4 nyt tekemättä kun ei kone toiminut ja nyt jälkikäteen ei muista asiasta mitään :-(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti